مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 14:002023-07-30فرهنگي

کتاب «من علی شریعتی هستم؛ مردی از کویر» منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این کتاب یکی از آثار مجموعه «کودکی نامداران» (نامداران یک صد سال اخیر ایران) است که در قالب 10 عنوان کتاب به شیوه اول شخص و از زبان شخصیت اصلی به کودکی چهره .

- کتاب من علی شریعتی هستم؛ مردی از کویر خاطراتی از دوران کودکی دکتر علی شریعتی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این کتاب یکی از آثار مجموعه کودکی نامداران (نامداران یک صد سال اخیر ایران) است که در قالب 10 عنوان کتاب به شیوه اول شخص و از زبان شخصیت اصلی به کودکی چهره های نامدار ایرانی در حوزه های مختلف می پردازد.

مجموعه کودکی نامدراران شامل داستان هایی است که با شخصیت پردازی مناسب و تصویرسازی جذاب، نوجوانان را به فضای زندگی این چهره ها در قرن گذشته نزدیک می کند.

کتاب من علی شریعتی هستم؛ مردی از کویر خاطراتی از علی شریعتی درباره کتابخانه پدرش، ارتباطی که با پدرش داشته و فکر ها خیال های دوران کودکی اش بیان می کند.

این کتاب به قلم پرویز امینی و تصویرگری هدی کریمی، مناسب گروه سنی بالای 12 سال (نونگاه) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «من علی شریعتی هستم؛ مردی از کویر» منتشر شد

کتاب «من علی شریعتی هستم؛ مردی از کویر» منتشر شد