مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-16سياسي

آغاز رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی 3 با 34 گروه جهادی در بهاباد


رزمایش جهاد گران فاطمی 3 با مشارکت 34 گروه جهادی در شهرستان بهاباد آغازبکار کرد و جهادگران در 12 عرصه خدمت رسانی خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهاباد، سرگرد رضا قاسمی بهابادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در مراسم آغاز رزمایش جهادگران فاطمی 3 در مسجد امام حسن عسکری (ع) بهاباد با اشاره به ماموریت های سپاه و بسیج در حوزه محرومیت زدایی و سازندگی اظهار کرد: رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی 3 در محله امام حسن عسکری ع بهاباد ازامروز آغازشد.

وی افزود: رزمایش جهادگران فاطمی 3 به منظور هم افزایی و نمایش گسترده فعالیت های گروه های جهادی، گسترش گفتمان، فرهنگ و تفکر حرکت های جهادی در سطح جامعه و نیز گسترش خدمت رسانی و ایجاد برابری اجتماعی و حمایت از اقشار کم برخوردار اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در ادامه با بیان این که در این مرحله از رزمایش جهادگران فاطمی، 34 گروه جهادی در 12 عرصه خدمت رسانی خواهند داشت، گفت: بسیج امروز مصمم تر از هر زمانی برای خدمت به مردم در میدان است و جهادگران بسیجی با اتکا به قدرت ایمان و عزمی راسخ برای آبادانی ایران قوی و مقتدر خالصانه تلاش می کنند.

حامد کارگر، مسئول بسیج سازندگی بهاباد نیز در این مراسم ضمن تشریح رزمایش جهادگران فاطمی سه  در این شهرستان،  تصریح کرد: این رزمایش درمحله امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی 3 با 34 گروه جهادی در بهاباد

آغاز رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی 3 با 34 گروه جهادی در بهاباد