مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 08:052023-08-22حوادث

جزییات دستگیری قاتل 3 نفر در مرودشت


فردی که مرتکب سه قتل شده توسط پلیس مرودشت دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ فرشید زینلی در خصوص این خبر بیان کرد: روز 28 مرداد فردی در یکی از محلات مرودشت 3 نفر را با سلاح کلت کمری کشته و فرار می کند.

زینلی با بیان اینکه بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل فراری افزود: با توجه به حساسیت موضوع، از نخستین ساعات وقوع این جنایت، دستگیری متهم با جدیت در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفته و اقدامات فنی گسترده ای به منظور شناسایی محل اختفای وی آغاز شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام در کمتر از 48 ساعت، مأموران پلیس آگاهی موفق شدند قاتل را در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه 12 تیر نیز از او کشف کنند.

سرهنگ زینلی با اشاره به اینکه در سوابق متهم دستگیرشده ارتکاب یک مورد قتل در سال 96 و محکومیت به قصاص وجود داشته که با جلب رضایت اولیای دم از زندان آزاد شده است، خاطرنشان کرد: این قاتل 26 ساله به قتل جوان 26 ساله به دلیل اختلاف حساب و قتل برادر و خواهر زن برادرش 26 و 24 ساله به دلیل اختلاف خانوادگی اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی مرودشت گفت: متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت تا پس از تکمیل پرونده تحویل مقام قضایی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دستگیری قاتل 3 نفر در مرودشت

جزییات دستگیری قاتل 3 نفر در مرودشت