مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 17:112023-07-29سياسي

راننده ای که به عشق حسین(ع) زره بافی برجسته شد


خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، برای مصاحبه با آیت اله گودرزی ، تنها زره باف لرستانی و غرب کشور در حسینیه علمداران محمد رسول الله قرار گذاشته ام.

عصر حدود ساعت 6 به حسینیه می رسم، بچه های حسینیه مشغول تمیزی و آماده کردن اسباب پذیرایی برای مراسم هستند، حضور در حسینیه حال و هوای مصاحبه و گفت وگو را معنوی کرده، هر کجا که نگاه می کنی، پرچم یا حسین است و یا ابوالفضل، دلت روضه سقا و دست های قلم شده را می خواهد.

یکی از بچه های حسینیه با استکان های کوچکی که روی آن نوشته یا ابوالفضل ما را یک چای مهمان می کند، چایی که طعم دیگری دارد.

گودرزی که حدود 63 سال سن دارد، شروع به صحبت می کند: من از طرف مادر سید هستم و تا سال 91 راننده کامیون بودم، به دلیل دیسک کمر رانندگی را کنار گذاشتم و تا حدودی خانه نشین شده بودم، سال 91 بر اثر تصادفی در پل هرو پسر و دخترم را از دست دادم، اتفاقی که به کلی من را از مدار زندگی خارج کرد.

  شروع کار بدون هیچ آموزش و استادی تا سال 91 هیچ آگاهی نسبت به رشته زره بافی نداشتم، نمی دانستم ابتدا یا انتهای کار کجاست، واقعا نمی دانم چطور شد وارد این عرصه شدم، شاید اگر بگویم به سرم زد بی راه نباشد.

نه تنها در لرستان بلکه در غرب کشور هم زره بافی نبود که به من آموزش دهد، اما به فکر افتاده بودم و انگار کسی من را به این سمت و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راننده ای که به عشق حسین(ع) زره بافی برجسته شد

راننده ای که به عشق حسین(ع) زره بافی برجسته شد