مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-10اقتصادي

اولویت اول و آخر استان یزد حمایت از نوآوری و دانش بنیان هاست


معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار یزد با تاکید بر اهمیت نوآوری در دنیای امروز گفت: اولویت اول و آخر استان یزد، حمایت از نوآوری، - فناوری و دانش بنیان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر اهمیت مسئله دانش بنیان و توسعه آن، اولین جلسات را با شرکت های دانش بنیان برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه کلید اشتغال فارغ التحصیلان استان توجه به حوزه دانش بنیان است، افزود: برگزاری رویدادهایی مانند رویداد تانا، رویداد به هم رسانی ایده های خلاقانه جوانان نخبه استان و ارتباط بین عرضه و تقاضا می تواند در راستای حل معضل اشتغال فارغ التحصیلان ما موثر و ارزشمند واقع شود.

معاون استاندار یزد همچنین با اشاره به اجرای طرح بورسیه شغلی در استان گفت: این طرح با همکاری دانشگاه یزد و بنیاد ملی نخبگان سال گذشته اجرایی شد و هم اکنون به عنوان طرح پایلوت در کشور اجرا می شود و در سال گذشته 100 نفر و امسال 400 نفر، سهم بورسیه شغلی استان یزد شدند.

شاه حسینی تاکید کرد: جهاد ما اشتغال 45 هزار نفر فارغ التحصیل استان است و کلید آن حوزه دانش بنیان است و ما باید تمام تلاش خود را بر این حوزه بگذاریم.

وی گفت: اولویت اول و آخر حوزه اقتصادی استان، حمایت از حوزه نوآوری، فناوری و دانش بنیان است و ما سال گذشته 10 درصد از اعتبارات تملک دارایی استان 100 درصد به حوزه دانش بنیان تخصیص د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت اول و آخر استان یزد حمایت از نوآوری و دانش بنیان هاست

اولویت اول و آخر استان یزد حمایت از نوآوری و دانش بنیان هاست