مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-09ورزشي

امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون ناشنوایان و سازمان ورزش شهرداری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در پی حضور مهران تیشه گران رییس فدراسیون ناشنوایان در سازمان ورزش و دیدار و گفت وگو با حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش، - سازمان ورزش شهرداری تهران با امضای تفاهم نامه ای با فدراسیون ناشنوایان، زمینه همکاری های مشترک بین این 2 نهاد ورزشی را فراهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در پی حضور مهران تیشه گران رییس فدراسیون ناشنوایان در سازمان ورزش و دیدار و گفت وگو با حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش، تفاهم نامه همکاری بین این دو نهاد به امضا رسید.

در ابتدای این دیدار، تیشه گران به ارائه گزارشی کوتاه از قدمت و فعالیت های فدراسیون متبوع خود پرداخت و گفت: این فدراسیون نزدیک 65 سال قدمت دارد و با فعالیت در 18 رشته فعال ورزشی و قهرمانی مطلق در رشته هایی همچون جودو، کشتی و تکواندو، پرچم پرافتخار کشورمان را در میادین بین المللی به اهتزاز درآورده ایم.

وی سپس از حضور اوجاقی در رأس هرم مدیریتی سازمان ورزش ابراز خرسندی کرد و افزود: به دکتر زاکانی احسنت می گوییم که فردی از جنس و بدنه ورزش با سابقه قهرمانی های جهانی را به ریاست این سازمان منصوب کرد زیرا حضور ایشان مایه برکات زیادی برای جامعه ورزش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون ناشنوایان و سازمان ورزش شهرداری

امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون ناشنوایان و سازمان ورزش شهرداری