مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 15:552023-08-05اقتصادي

جزییات واردات برنج در 12 سال گذشته


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو،  مسیح کشاورز دبیر انجمن تولیدکنندگان و تأمین کنندگان برنج ایران درباره نیاز واقعی به واردات برنج و کسری تولید در کشور اظهار داشت: - دبیر انجمن تولیدکنندگان و تأمین کنندگان برنج ایران گفت: در سال گذشته یک میلیون و 783 تن برنج و در 12 سال گذشته سالانه به طور میانگین یک میلیون و 350هزار تن برنج وارد شده است و این تغییرات برای جبران کسری بازار است و برنج سنواتی نداشته ایم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو،  مسیح کشاورز دبیر انجمن تولیدکنندگان و تأمین کنندگان برنج ایران درباره نیاز واقعی به واردات برنج و کسری تولید در کشور اظهار داشت: میانگین واردات سالانه برنج در دوازده سال گذشته یک میلیون و 350 هزار تن بوده است.

وی افزود: میزان واردات برنج در سال گذشته یک میلیون و 783 هزار تن بوده که عمده آن نیز از کشور های هند و پاکستان به کشور وارد شده است؛ این رقم در سال 1400 نیز یک میلیون و 473 هزار تن بوده است.

حتی یک کیلوگرم برنج سنواتی در 12 سال اخیر نداشته ایم دبیر انجمن تولیدکنندگان و تأمین کنندگان برنج ایران ادامه داد: برنجی که به کشور وارد می شود بر اساس کسری تولید است و در صورتی که واردات مازاد یا تولید مکفی داشته باشیم، طی این 12 سال باید عددی معادل 16.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات واردات برنج در 12 سال گذشته

جزییات واردات برنج در 12 سال گذشته