مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-07سياسي

هزار و 700 خادم در قرارگاه مردمی اربعین قم جذب و سازماندهی شدند


مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: از ابتدای سال 1402 تا کنون بیش از هزار و 700خادم در قرارگاه مردمی اربعین برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی جذب و سازماندهی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهدی قربانی کرم پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی قرارگاه مردمی اربعین با دستگاه های اجرایی استان قم گفت: قرارگاه امسال در قالب 90 واحد و کمیته سازماندهی شده و از ابتدای سال تاکنون 30 جلسه هماهنگی و همافزایی و بررسی نقات قوت و ضعف خدمت رسانی های سال های گذشته، برگزار شده است.

وی ابراز کرد: امسال علاوه بر مسجد مقدس جمکران، امامزاده شاه جمال (ع)، منازل، مساجد و حسینیه ها، مدارس و دانشگاه ها، بقاع متبرکه امامزادگان برای میزبانی از زائران مراسم بزرگ پیاده روی اربعین ساماندهی شده است.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین قم بیان کرد: بیش از هزار و 700 خادم از ابتدای سال تا کنون برای خدمات رسانی در بخش های پذیرش و اسکان، پذیرایی و اطعام، فرهنگی و تبلیغی، بهداشت و درمان، ایستگاه صلواتی، انتظامات و رسانه، جذب و سازماندهی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: همزمان ستاد اربعین استان قم نیز با حضور و همکاری همه دستگاه های اداری و اجرایی استان شکل گرفته و ان شا الله امسال همه برنامه ریزی ها برای میزبانی هرچه باشکوه تر از زائران اربعین حسینی صورت گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار و 700 خادم در قرارگاه مردمی اربعین قم جذب و سازماندهی شدند

هزار و 700 خادم در قرارگاه مردمی اربعین قم جذب و سازماندهی شدند