مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-22اقتصادي

افتتاح 8 شرکت تعاونی در استان مرکزی در هفته تعاون


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از افتتاح هشت شرکت تعاونی با 796 نفر عضو با سرمایه گذاری 230 میلیارد تومانی در هفته تعاون در استان مرکزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، جمشید امیدی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های هفته تعاون اظهار کرد: افتتاح هشت شرکت تعاونی با 796 نفر عضو با سرمایه گذاری 230 میلیارد تومانی و دریافت تسهیلات 115 میلیارد تومانی و ایجاد 247 فرصت شغلی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، تجلیل از تعاونی های برتر، ارائه 44 همت الگوی مشارکت اقتصادی مردم و جمع آوری سرمایه های خرد، همایش تعاونی های پیشران و.

بخشی از برنامه های هفته تعاون در استان مرکزی است.

وی با اشاره به اجرای طرح کالابرگ در استان افزود: دو هزار و 186 فروشگاه خرد و 124 فروشگاه زنجیره ای در سطح استان مرکزی به منظور اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، تجهیز شدند و در این زمینه به مردم خدمات می رسانند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: 47 میلیارد تومان میزان خرید از طریق طرح کالابرگ الکترونیکی و 20 میلیارد تومان، میزان اعتبار استفاده شده و 27 میلیارد تومان نیز میزان پرداخت نقدی تاکنون بوده است.

امیدی با اشاره به نرخ بیکاری استان خاطرنشان کرد: نرخ بیکاری در بهار امسال نسبت به مدت مشابه گذشته، به پنج و هش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 8 شرکت تعاونی در استان مرکزی در هفته تعاون

افتتاح 8 شرکت تعاونی در استان مرکزی در هفته تعاون