مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:562023-07-26سياسي

60 تیم هلال احمر آماده آغاز مراسم یوم العباس زنجان شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حکمت اله هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ساعت 9 صبح امروز 40 تیم امداد و نجات و 20 تیم خدمات بشردوستانه همراه با تجهزات مورد نیاز در مسیرهای دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان مستقر و اقدام به ارائه خدمات به عزاداران حسینی خواهند کرد.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: علاوه بر تیم های بیان شده تیم امداد هوایی در فرودگاه زنجان به همراه تیم واکنش سریع مستقر شده است.

  وی گفت: در کنار 60 تیم عملیاتی پنج دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه موتور آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در مسیرهای دسته حسینیه اعظم زنجان مستقر می شود.

  هاشمی به حضور و ارائه خدمات تیم های سحر در حوزه معاونت جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: این تیم ها اقدام برپایی فضای دوستدار کودک در مسیر عزاداری برای کودکان گمشده از والدین خواهند کرد.

   مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: تیم های سیار سحاب نیز سفیران حمایت های امدادی و بشردوستانه  حوزه معاونت جوانان محسوب می شوند که با حضور در میان عزاداران حسینی اقدام به ارائه خدمات امدادی خواهند کرد.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این خدمات تیم های امداد و نجات جاده ای هلال احمر در پایگاه های جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 تیم هلال احمر آماده آغاز مراسم یوم العباس زنجان شدند

60 تیم هلال احمر آماده آغاز مراسم یوم العباس زنجان شدند