مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-21سياسي

تعیین تکلیف واگذاری منظریه به شهرداری شهرکرد به کجا رسید؟


شهردار شهرکرد با بیان اینکه تمامی اقدامات از محل اعتبارات داخلی شهرداری برای ساماندهی منظریه انجام شده است، گفت: به استناد مصوبه سفر رییس جمهور تفاهم نامه اجرایی منظریه بین شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی استان منعقد شد اما تا کنون هیچ مبلغ یا املاکی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدحسین واحدیان گفت: با توجه به اینکه تا کنون منظریه به شهرداری تحویل نشده است اما خدمات دهی در این منطقه در حوزه های عمرانی، خدمات شهری و فضای سبز انجام می شود.

شهردار شهرکرد با اشاره به اقدامات انجام شده در منظریه اظهار داشت: احداث و تکمیل بوستان میعاد، پروژه منبع آب تپه باباولی و درختکاری در این منطقه از جمله اقداماتی است که توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز در منظریه انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر در بوستان میعاد مجموعه بازی پلی اتیلن و کف پوش با اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان نصب و سیستم روشنایی اصلاح شده است.

واحدیان اضافه کرد: پروژه منبع آب تپه باباولی با سه میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست که تاکنون تسطیح و رگلاژ، سنگ چینی دیوارها، بتن مگر محوطه و بلوک چینی انجام شده است و منبع ذخیره آب تپه باباولی با حجمی بالغ بر 6 تا هفت هزار مترمکعب ظرفیت تا پایان سال جاری در مدار سیستم آبیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف واگذاری منظریه به شهرداری شهرکرد به کجا رسید؟

تعیین تکلیف واگذاری منظریه به شهرداری شهرکرد به کجا رسید؟