مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 09:552023-07-24بين الملل

نشست مشترک رؤسای قوای عراق برای بررسی پرونده های مهم


رؤسای جمهور، دولت، پارلمان و شورای عالی قضایی عراق، شب گذشته طی نشستی به بررسی پرونده های مهمی چون اهانت به قرآن کریم در غرب، بودجه، بحران آب و تصویب قوانین مختلف از جمله درباره نفت و گاز رایزنی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر اطلاع رسانی پارلمان عراق، شب گذشته (یکشنبه، 23 جولای) از نشست رؤسای قوای این کشور و بررسی چندین پرونده مهم خبر داد.

  در بیانیه دفتر رسانه ای پارلمان عراق بدون اشاره به جزییات و عنوان پرونده های مورد بررسی ذکر شد: عبداللطیف جمال رشید رییس جمهور، محمد شیاع السودانی نخست وزیر، محمد الحلبوسی رییس پارلمان و فائق زیدان رییس شورای عالی قضایی عراق طی یک نشست به بررسی چندین پرونده مهم پرداختند.

  صبح امروز (دوشنبه، 24 جولای)، دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، با صدور بیانیه ای از جزییات این نشست خبر داد و اعلام کرد: محمد الحلبوسی، رییس پارلمان، یکشنبه در مقر خود میزبان عبداللطیف جمال رشید رییس جمهور، محمد شیاع السودانی نخست وزیر و فائق زیدان رییس شورای عالی قضایی بود تا در این نشست وضعیت کلی کشور و شماری از پرونده های مهم بررسی شود.

  بر اساس این بیانیه، رؤسای چهارگانه عراق در این نشست، اهانت عامدانه به ساحت مقدس قرآن کریم و پرچم عراق و صدور مجوز برای آن از سوی مقامات سوئد را محکوم کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مشترک رؤسای قوای عراق برای بررسی پرونده های مهم

نشست مشترک رؤسای قوای عراق برای بررسی پرونده های مهم