مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-19اقتصادي

9 پروژه شیلاتی در استان بوشهر افتتاح یا کلنگ زنی می شود


در هفته دولت امسال 9 پروژه شیلاتی در استان بوشهر افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عقیل امینی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه های هفته دولت اظهار داشت: شهریور امسال مصادف با هفته دولت، 6 پروژه شیلاتی تولید ماهی سی باس در قفس، استخرهای پیش ساخته و بتنی با هزار و 762 میلیارد ریال سرمایه گذاری، به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از پروژه های هفته دولت در استان بوشهر برای 154 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد و هزار و 973 تن به ظرفیت تولیدات کشور افزوده خواهد شد.

مدیرکل شیلات استان بوشهر از آغاز عملیات اجرایی سه پروژه شیلاتی در بخش آبزی پروری شامل تولید مولدین عاری از بیماری خاص میگو، پرورش ماهی در استخر بتنی و تکثیر و نرسری ماهیان دریایی با سرمایه گذاری هزار و 172 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

وی ادامه داد: اداره کل شیلات، با توجه به ضرورت استفاده بهینه از منابع آب های ساحلی و دریایی، پرورش ماهی در قفس و همچنین بمنظور اشتغال زایی در بخش روستاهای ساحلی پرورش ماهی در استخرهای پیش ساخته و بتنی را نیز در دستور کار خود دارد.

امینی افزود: امسال همانطور که بیان شد سه طرح از این پروژه ها به بهره برداری و یک طرح هم آغاز عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 پروژه شیلاتی در استان بوشهر افتتاح یا کلنگ زنی می شود

9 پروژه شیلاتی در استان بوشهر افتتاح یا کلنگ زنی می شود