مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 21:102023-08-21بين الملل

ارسال جنگنده به اوکراین فقط جنگ را تشدید می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تاکید کشور های هلند و دانمارک برای ارائه محموله اول جنگنده های «اف-16» ساخت آمریکا به اوکراین برای جنگ با روسیه، - سفیر مسکو در کپنهاگ با انتقاد از تصمیم کشور میزبان خود برای ارائه جنگنده های اف-16 به کی یف، گفت که از نظر دانمارک، اوکراین راهی به جز جنگ با روسیه ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تاکید کشور های هلند و دانمارک برای ارائه محموله اول جنگنده های اف-16 ساخت آمریکا به اوکراین برای جنگ با روسیه، واکنش تند دیپلمات ارشد مسکو در کپنهاگ را همراه شد.

ولادیمیر باربین سفیر مسکو در دانمارک امروز (دوشنبه) گفت که تصمیم دو کشور برای ارائه این هواپیما های جنگی به اوکراین فقط جنگ را تشدید و روند عملیات نظامی ویژه روسیه را طولانی تر می کند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، باربین طی بیانیه ای توضیح داد: این واقعیت که دانمارک هم اکنون تصمیم به اهدای 19 فروند جنگنده اف-16 به اوکراین گرفته است، منجر به تشدید درگیری می شود .

وی در این باره اظهار داشت: دانمارک پشت این فرض که خود اوکراین باید شرایط صلح را تعیین کند، پنهان شده و از طریق اقدامات و اظهارات خود سعی می کند اینگونه جلوه دهد که کی یف راهی جز ادامه رویارویی نظامی با روسیه ندارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال جنگنده به اوکراین فقط جنگ را تشدید می کند

ارسال جنگنده به اوکراین فقط جنگ را تشدید می کند