مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 21:102023-07-25بين الملل

بشار اسد: غرب از اوکراین به عنوان ابزار استفاده کرد


رییس جمهور سوریه در دیدار با فرستاده ویژه رییس جمهور روسیه گفت که آمریکا و غرب، بحران سیاسی و اقتصادی جهانی را ایجاد کردند و باعث شدند بی ثباتی در سطح جهانی به وجود آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بشار اسد رییس جمهور سوریه شامگاه امروز سه شنبه میزبان الکساندر لاورنتینف فرستاده ویژه ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و هیأت همراه وی بود.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد، اسد و لاورنتینف در این دیدار، بازگشت آوارگان سوری و اقدامات انجام شده در این زمینه و ایده ها و پیشنهادهایی را بررسی کردند که در سطح کشورهای عربی و بین المللی برای حل این معضل مطرح شده است.

کمیساریای اروپایی برای کمک های بشردوستانه و حفاظت مدنی چندی پیش در گزارشی اعلام کرد که تعداد پناهندگان سوری در اردن 660 هزار نفر هستند که 66 درصد آن ها زیر خط فقر زندگی می کنند.

طبق این آمار اردن پس از ترکیه و لبنان بیشترین تعداد پناهجویان سوری را در خود جای داده است.

طرفین همچنین لجاجت ترکیه در خروج از اراضی سوریه و کمک های انسان دوستانه به شهروندان سوری را بررسی کردند؛ شهروندانی که در مناطق تحت اشغال گروههای تروریستی زندگی می کنند.

  بشار اسد در این دیدار گفت: آمریکا و غرب، بحران سیاسی و اقتصادی جهانی را ایجاد کردند و باعث شدند بی ثباتی در سطح جهانی به وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشار اسد: غرب از اوکراین به عنوان ابزار استفاده کرد

بشار اسد: غرب از اوکراین به عنوان ابزار استفاده کرد