مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-08فرهنگي

روایتی نو از ایران اسلامی در پیوند با عالم آل محمد (ص)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو چراغ پر فروغ دین مبین اسلام و هادیان و علمداران آن یعنی ائمه معصومین فطرت پاک انسان را درگیر طهارت و صداقت ذات اقدس الهی کرده و در مقابل ظلمت و تاریکی شیاطین به روشنگری و مبارزه با ظلم و جور پرداخته اند از سوی دیگر .

- فیلم سینمایی غریب آشنا به تهیه کنندگی محسن لطفی و کارگردانی محمد جواد کاسه ساز به دنبال ارائه روایتی متفاوت و جذاب از ایران اسلامی در پیوند با امام گفتگو علی بن موسی الرضا (ع) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو چراغ پر فروغ دین مبین اسلام و هادیان و علمداران آن یعنی ائمه معصومین فطرت پاک انسان را درگیر طهارت و صداقت ذات اقدس الهی کرده و در مقابل ظلمت و تاریکی شیاطین به روشنگری و مبارزه با ظلم و جور پرداخته اند از سوی دیگر آنان که به دور از انسانیت و دین و دیانت هستند و منافع خود را در خطر می بینند با تمسک به دروغ و کذب و جهالت و ابزار های دیگر سعی در خاموشی نوری دارند که ایزد برافروخته است.

دشمن چهره کریه خود را با ابزار سینما و رسانه بزک کرده و برخلاف آن جمال زیبای دین و اصحاب آن را با تمسک به دروغ و تحریف واقعیت، وارونه جلوه می دهد تا منافع خود را محقق کند، اما این عنکبوت های او در سینما و رسانه توان وارونه نشان دادن انسانیت و پاکی را نداشته و در نهایت چراغی که یزدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی نو از ایران اسلامی در پیوند با عالم آل محمد (ص)

روایتی نو از ایران اسلامی در پیوند با عالم آل محمد (ص)