مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-13سياسي

جهاد تبیین جهانی زوج طلبه در قم


زوج طلبه قمی برای عمل به فرامین رهبری، جهاد تبیین را در اولویت زندگی خود قرار داده و با استفاده از منابع اهل سنت به شبهات وهابیت پاسخ می دهند، - خبرگزاری فارس از قم _ اعظم ربانی:  پرورش و تربیت انسان ها، کاری مقدّس و عظیم است، تا آنجا که خداوند بزرگ، وظیفه اصلی همه پیامبران و ائمه معصومین(ع) را تعلیم و راهنمایی انسان ها می داند.

  کَمَا أَرْسَلْنَا فِیکُمْ رَسُولًا مِنْکُمْ یَتْلُو عَلَیْکُمْ آیَاتِنَا وَیُزَکِّیکُمْ وَیُعَلِّمُکُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَهَ وَیُعَلِّمُکُمْ مَا لَمْ تَکُونُوا تَعْلَمُونَ / سوره بقره، آیه 151 .

در جای جای این دنیا، کم نیستند دغدغه مندانی که شبانه روز را به هم دوخته اند تا در مسیر اعتلای اسلام عزیز و ترویج مکتب حیات بخشِ اهلبیت(ع)، قدمی بردارند.

پیامبر اعظم(ص) در خصوص اجر کسانی که در راه آگاهی بخشی مردم تلاش می کنند، فرمودند: برترین مقام در پیشگاه خدا در روز قیامت، برای کسی است که بیش از همه برای ارشاد و خیرخواهی مردم گام بردارد.

شرایط امروز دنیای اسلام، شرایطی است که تبیین و تبلیغ، بالواقع، وظیفه و رسالت همه انسان های مومن، متدیّن و متعهد است، چنان که مقام معظم رهبری فرمودند: جهاد تبیین یک فریضه قطعی و یک فریضه فوری است و هر کسی که می تواند باید اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین جهانی زوج طلبه در قم

جهاد تبیین جهانی زوج طلبه در قم