مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-07ورزشي

اسدی و گنج خانلو راهی اسکاتلند می شوند


رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جهانی از پنج روز قبل آغاز شده و پاسپورت و روادید محمد گنج خانلو و رییس فدراسیون به ایران رسید تا نمایندگان کشورمان امشب تهران را به مقصد گلاسکو ترک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جهان از روز 12 مردادماه در شهر گلاسکو اسکاتلند آغاز شده و قرار است رکابزنان کشورهای مختلف در بخش های پیست، جاده، کوهستان و.

به صورت تجمیع با هم مسابقه دهند.

با گذشت 5 روز از آغاز مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان، روز یکشنبه روادید به همراه پاسپورت محمد گنج خانلو نماینده کشورمان در این مسابقات صادر و به تهران رسید.

پس از پیگیری های فراوان کمیته بین الملل فدراسیون و رایزنی های اتحادیه جهانی دوچرخه سواری، سفارت انگلستان ویزای محمد گنج خانلو و رسول اسدی رییس فدراسیون دوچرخه سواری را صادر کرد و این دو امشب راهی اسکاتلند محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان خواهند شد.

با توجه به اینکه اسکاتلند در ایران سفارت ندارد، ویزای نمایندگان ایران در دبی صادر شده بود و پاسپورت اسدی و گنج خانلو پس از چهار روز به تهران رسید تا رییس فدراسیون و تنها ورزشکار مرد ایران در بخش جاده راهی گلاسکو شوند.

گنج خانلو با این تاخیر نه تنها فرصت شرکت در مسابقه اومنیوم پیست که پس از سالها برای ایران فراهم شده بود را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدی و گنج خانلو راهی اسکاتلند می شوند

اسدی و گنج خانلو راهی اسکاتلند می شوند