مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-22سياسي

آیت الله حسینی بوشهری: مردم در دفاع از نظام و اسلام کم نگذاشتند


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم در دفاع از نظام و اسلام کم نگذاشتند و هرچه داریم از برکت همراهی مردم، امام بزرگوار و شهدای عزیزمان است و هیچ یک از مسئولان نباید فراموش کنند که خدمتگزار چه مردمی هستند و چه وظیفه ای دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در دیدار قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، کمیته امداد را از نهادهای مورد اعتماد جامعه دینی عنوان کرد و ابراز داشت: اعتماد در هر جامعه ای یک سرمایه اجتماعی محسوب می شود و در جامعه ای که اعتماد حرف اول را می زند، آن جامعه و آن مجموعه ای که مورد اعتماد مردم قرار گرفته است، مجموعه بالنده و موفقی است.

وی کمیته امداد را یکی از نهادهای برآمده از انقلاب اسلامی خواند و اظهار داشت: همه نهادهای برآمده از انقلاب، در مجموع دارای این ویژگی یعنی برخورداری از اعتماد جامعه هستند؛ چرا که بر اساس یک عمل مخلصانه شکل گرفته اند و پایه گذار آن ها، عمدتاً، معمار کبیر انقلاب -قدس الله نفس الزکیه- بوده اند.

امام جمعه قم کمیته امداد را تبلور سیره کمک رسانی اهل بیت (ع) به نیازمندان ارزیابی کرد و بیان کرد: یکی از ویژگی های برجسته زندگی پیشوایان دینی ما رسیدگی، دلجویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی بوشهری: مردم در دفاع از نظام و اسلام کم نگذاشتند

آیت الله حسینی بوشهری: مردم در دفاع از نظام و اسلام کم نگذاشتند