مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-15سياسي

فراخوان مرکز سیمرغ برای نگارش گروهی نمایشنامه های کوتاه تلویزیونی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، از آن جایی که یکی از ماموریت های مهم مرکز سیمرغ رسانه ملی احیاء و توسعه تئاتر تلویزیونی است، - به منظور بسترسازی توسعه نگارش گروهی نمایشنامه و مشارکت نمایشنامه نویسان کشور در تولید نمایشنامه های کوتاه تلویزیونی، مرکز سیمرغ معاونت سیما فراخوان داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، از آن جایی که یکی از ماموریت های مهم مرکز سیمرغ رسانه ملی احیاء و توسعه تئاتر تلویزیونی است، این مرکز به دنبال تولید تئاتر های بلند تلویزیونی تک قسمتی (حدود 60 دقیقه) و تئاتر های کوتاه تلویزیونی چندقسمتی (10 قسمت حدود 15 دقیقه) است.

از همین رو مرکز سیمرغ رسانه ملی ضمن اعلام نخستین فراخوان نمایشنامه نویسی تئاتر تلویزیونی در مرحله نخست برگزاری این جشنواره، دریافت طرح نمایشنامه ها با موضوعات اولویت بندی شده را دنبال می کند.

اولویت های موضوعی این فراخوان که متکی بر سند تحول سازمان صداوسیما بوده شامل عدالت، پیشرفت، نقد غرب و هجو غربزدگی، ایثار و مقاومت، سبک زندگی و خانواده، هویت جهانی – امتی، تاریخ اسلام- ایران، تاریخ پهلوی، هنر انقلاب، زن انقلابی، جوان مؤمن انقلابی، نهاد های اسلامی، عدالت گستری و محرومیت زدایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مرکز سیمرغ برای نگارش گروهی نمایشنامه های کوتاه تلویزیونی

فراخوان مرکز سیمرغ برای نگارش گروهی نمایشنامه های کوتاه تلویزیونی