مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-19ورزشي

ظرفیت های آذربایجان غربی گسترده است/آماده توسعه روابط هستیم


سفیر اندونزی در ایران با اشاره به وجود ظرفیت های قابل توجه آذربایجان غربی در حوزه های مختلف گفت: ما آماده ارتقاء و توسعه روابط هستیم و از این امر استقبال می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رونی پراستیو یولیانتورو ظهر شنبه در دیدار با استاندار آذربایجان غربی که در حاشیه مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا برگزار شد، افزود: این استان پتانسیل های فراوانی دارد که می توان در چارچوب همکاری های مشترک دو کشور از آن بهره برد.

وی با اشاره به سفر اخیر آیت الله رییسی به اندونزی اضافه کرد: این سفر زمینه برای ارتقای روزافزون همکاری های دو کشور را فراهم کرد.

یولیانتورو ادامه داد: آذربایجان غربی ظرفیت های گسترده ای دارد و با توجه به موقعیت استراتژیکی، زمینه زیادی برای همکاریهای مختلف اقتصادی، ترانزیتی و زیست محیطی در این منطقه فراهم است.

سفیر اندونزی در ایران اظهار کرد: برای گسترش روابط و عقد قرارداد خواهرخواندگی بین آذربایجان غربی و یکی از استان های اندونزی اعلام آمادگی می کنیم.

وی همچنین یادآور شد: می توان زمینه ارتقای روابط بین اتاق های بازرگانی ارومیه و یکی از استان های اندونزی را ایجاد کرد.

یولیانتورو با قدردانی از استاندار آذربایجان غربی در ایجاد شرایط میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا، گفت: ارومیه به پایتخت والیبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های آذربایجان غربی گسترده است/آماده توسعه روابط هستیم

ظرفیت های آذربایجان غربی گسترده است/آماده توسعه روابط هستیم