مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 15:152023-07-26پزشكي

دستورالعمل های بهداشتی در پخت و توزیع نذورات رعایت شود


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: عزاداران حسینی در ایام محرم و پخت نذورات، مکان بهداشتی و مناسب انتخاب کنند و افراد نیز حتماً باید دارای کارت سلامت باشند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی جوانبخت ظهر چهارشنبه در نشست شورای سلامت شهرستان دیلم عنوان کرد: برخی پروتکل های بهداشتی را در ایام محرم با توجه به وضعیت آب و هوایی منطقه، باید در نظر داشته باشیم و نسبت به آگاهی جامعه و جلوگیری از بیماری ها بر اثر آلودگی محیطی و غذایی اقدامات لازم صورت پذیرد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم افزود: در هر فصل نوعی از بیماری تشدید می شود به طوری که مثال در زمستان به وفور شاهد ابتلای مردم به آنفلو آنزا هستیم و در تابستان، با توجه به گرمای هوا مسمومیت های غذایی و مشکلات گوارشی افزایش می یابد.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه داریم از بروز طغیان بیماری ها با آموزش های بهداشتی و آگاه سازی جامعه جلوگیری کنیم، گفت: گرمای هوا باعث افزایش تکثیر عوامل بیماری زا شده و همین عامل سبب می شود آب و مواد غذایی آلوده، باعث به خطر افتادن سلامت مردم شوند.

جوانبخت تصریح کرد: عزاداران حسینی توجه داشته باشند که در ایام محرم و پخت و پز نذورات، هر مکانی مناسب طبخ نیست و افراد نیز حتماً باید دارای کارت سلامت باشند چراکه ممکن است ناقل بیماری بوده و خود بی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل های بهداشتی در پخت و توزیع نذورات رعایت شود

دستورالعمل های بهداشتی در پخت و توزیع نذورات رعایت شود