مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-15اقتصادي

صدور 100 درصد مجوزها از طریق درگاه ملی در 12 دستگاه اجرایی اردبیل


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: در 12 دستگاه اجرایی استان اردبیل 100 درصد مجوزها از طریق درگاه ملی صادر می شود.

- یعثوب نژادمحمد در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: صدور مجوز، تمدید پروانه، پرداخت تسهیلات و نظارت باید در فرآیند تعریف شده باشد.

وی خاطرنشان کرد: با تصویب قانون و تکلیفی که دولت سیزدهم به متولی گری وزارت اقتصاد و دارایی تعیین کرد طبق حکم ماده 7 قانون اجرای سیاست های کلی اصل قانون اساسی از سال گذشته کل فرآیند ثبت درخواست تا صدور همه مجوزهای کسب و کار در سراسر کشور باید کاملاً الکترونیکی شود تا تمام فعالان اقتصادی که تمایل به شروع کسب و کار دارند در هر زمان و مکانی بتوانند از این سامانه استفاده کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل با بیان اینکه در استان اردبیل 15 هزار و 917 مجوز صادر شده است، گفت: زمانی که متقاضی به درگاه ملی مراجعه می کند، شرایط و مدارک موردنیاز برای مجوز وجود دارد و هدف این است تا همه روند در درگاه ملی مجوزها الکترونیکی شود.

نژادمحمد به معطلی 11 ساله این قانون و اجرایی نشدن آن در کشور اشاره کرد و افزود: وزارت اقتصاد در دولت سیزدهم این اقدام تحولی و بزرگ را آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 100 درصد مجوزها از طریق درگاه ملی در 12 دستگاه اجرایی اردبیل

صدور 100 درصد مجوزها از طریق درگاه ملی در 12 دستگاه اجرایی اردبیل