مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-20سياسي

شرافت کار کتابدار خدمت به حوزه فرهنگ است


معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه های عمومی گفت: شرافت کار یک کتابدار حرفه ای خدمت صادقانه در عرصه فرهنگی است که هیچ وقت اجر آن ضایع نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید باقر میر عبداللهی شامگاه شنبه در مراسم آغازین مجلس تابستانی خدمات کتابخانه ای عمومی که با حضور کتابداران سراسر کشور در اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در این برنامه آموزشی سه روزه کتابداران در قالب مدرسه تابستانی با خدمات متنوع کتاب و کتابخوانی آشنا شده و سعی می کنند علاوه بر انجام مسئولیت در حوزه امانتداری کتاب، خدمات متنوعی را به مراجعین ارائه کنند.

وی تصریح کرد: دومین همایش بین المللی نهاد کتابخانه های عمومی در مشهد با محوریت کسب و کارهای کوچک برگزار می شود که در این همایش سعی بر این است تا در کنار نقش آفرینی کتابداران در حوزه کتاب و کتابخوانی، امر کسب و کارهای کوچک و خرد نیز مورد توجه قرار گیرد.

معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه های عمومی گفت: همکاران کتابدار ما تلاش می کنند تا از اول صبح تا آخر شب خدمات کتابخانه ای را به شکل درون کتابخانه ای و برون کتابخانه ای عرضه کنند که این امر با نوآوری و خلاقیت هایی در 31 استان روبه رو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرافت کار کتابدار خدمت به حوزه فرهنگ است

شرافت کار کتابدار خدمت به حوزه فرهنگ است