مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 21:152023-08-01سياسي

کمیسیون مشترک همکاری های نظامی ایران و بلاروس تشکیل می شود


در نشست مشترک رییس ستادکل نیروهای مسلح ایران و وزیر دفاع بلاروس، مقرر شد کمیسیون مشترک همکاری های نظامی ایران و بلاروس تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح عصر امروز(سه شنبه، 10 مرداد 1402) در دیدار وزیر دفاع بلاروس با اشاره به سابقه تاریخی دو کشور اظهار کرد: به حمدالله روابط دو کشور از گذشته روابطی مناسب و رو به گسترش بوده است.

وی با اشاره به اشتراکات سیاسی دو کشور در مواجه با استکبار جهانی، تصریح کرد: امروز کشورهای مستقل و همسو که با تحریم های ظالمانه آمریکا و دنیای غرب مواجه هستند، باید روابط و تعاملات مناسبی را نسبت به یکدیگر داشته باشند.

 رییس ستادکل نیروهای مسلح در ادامه با تأکید بر استمرار و افزایش همکاری های دفاعی بین دو کشور، افزود: همانطور که در گذشته هم همکاری های دفاعی و امنیتی بین دو کشور وجود داشته است، امروز نیز با توجه به تغییراتی که در ساختار جهانی قدرت در حال وقوع است، باید این روابط گسترش پیدا کند؛ چراکه ساختار جهانی قدرت به سرعت از وضعیت تک قطبی به سوی جهان چندقطبی در حال تغییر مسیر است.

سرلشکر باقری  افزود: از همان دوران پیروزی و تأسیس انقلاب اسلامی، روند بدعهدی ها و سیاست های تمامیت خواهانه آمریکایی ها، تاکنون سبب شده تا ایران اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون مشترک همکاری های نظامی ایران و بلاروس تشکیل می شود

کمیسیون مشترک همکاری های نظامی ایران و بلاروس تشکیل می شود