مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-01بين الملل

صنعا: هزینه اشغال آب های سرزمینی یمن بسیار سنگین خواهد بود


وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن اظهار کرد: دریای سرخ، باب المندب و خلیج عدن، حوزه حساس و استراتژیک دریای عرب و اقیانوس هند در واقع محدوه ژئوپلیتیک نیروهای مسلح و سیاست دفاعی یمن است.

- وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن اظهار کرد: دریای سرخ، باب المندب و خلیج عدن، حوزه حساس و استراتژیک دریای عرب و اقیانوس هند در واقع محدوه ژئوپلیتیک نیروهای مسلح و سیاست دفاعی یمن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المسیره یمن، محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله یمن گفت: زمان آن فرا رسیده همه از واقعیت ها آنگونه که هست و نه آنگونه که دشمن می خواهد در راستای گمراه کردن جهانیان آنها را نجات دهد، مطلع شوند، ما به عنوان نیروهای مسلح یمن به ویژه نیروی دریایی تاکید می کنیم که از قدرت کامل برای تامین امنیت، تثبیت و حفاظت از مسیرهای دریانوردی بین المللی در آب های منطقه ای تحت حاکمیت خود برخوردار هستیم.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن افزود: دست دشمن رو شده و سناریوهای آن فاش شده، اشغالگری دشمن و اعمال کنترل دریایی بر بنادر، جزایر و آب های منطقه ای خود تروریسم است، این کشورهای متخاصم هستند که تروریسم را ایجاد کرده و به تروریست ها و دزدان دریایی پناه داده و از آنها حمایت مالی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعا: هزینه اشغال آب های سرزمینی یمن بسیار سنگین خواهد بود

صنعا: هزینه اشغال آب های سرزمینی یمن بسیار سنگین خواهد بود