مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-22پزشكي

مدرسه تابستانه هوش مصنوعی در علوم پزشکی برگزار می شود


دبیرخانه هوش مصنوعی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، برنامه «مدرسه تابستانه هوش مصنوعی در علوم پزشکی» را در چهار روز برگزار می کند.

- دبیرخانه هوش مصنوعی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، برنامه مدرسه تابستانه هوش مصنوعی در علوم پزشکی را در چهار روز برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دبیرخانه هوش مصنوعی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری مرکز تحقیقات جراحی مغز و اعصاب عملکردی و یک شرکت دانش بنیان و موسسه The Carpentries آمریکا این مدرسه را برگزار می کند.

برنامه مدرسه تابستانه هوش مصنوعی در علوم پزشکی به صورت یک دوره فشرده پروژه محور طی روزهای 9، 10، 16 و 17 شهریور 1402 برگزار می شود.

در این دوره آموزش پذیران علاوه بر یادگیری مبانی برنامه نویسی برای یادگیری ماشین و یادگیری عمیق، پروژه هایی را در راستای بهبود عملکرد تشخیص و درمان با کمک روش های متنوع هوش مصنوعی و علم داده و با توجه به زمینه های علاقمندی خود انجام می دهند.

همچنین آموزش پذیران فرصت شرکت در جلسات پرورش ایده های خلاقانه متعدد را با حضور اساتید برجسته در حوزه های مختلف علوم پزشکی از جمله ژنتیک، داروسازی، جراحی و اخلاق در پژوهش های هوش مصنوعی در پزشکی خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه تابستانه هوش مصنوعی در علوم پزشکی برگزار می شود

مدرسه تابستانه هوش مصنوعی در علوم پزشکی برگزار می شود