مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-14حوادث

حمله سگ به دامپزشک پس از عقیم شدن


یکی از سگ های پناهگاه نگهداری که برای عمل جراحی عقیم سازی به کلینیک دامپزشکی برده شده بود بعد از ریکاوری دکتر جراحش را از ناحیه صورت مورد گاز گرفتگی قرار داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس شبکه دامپزشکی کاشمر گفت: یکی از سگ های پناهگاه نگهداری که برای عمل جراحی عقیم سازی به کلینیک دامپزشکی برده شده بود بعد از ریکاوری دکتر جراحش را از ناحیه صورت مورد گاز گرفتگی قرار داد.

سعید خانزاده امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک قلاده سگ ماده توسط یک راننده آژانس از پناهگاه نگهداری سگ های بلاصاحب متعلق به شهرداری کاشمر برای عقیم سازی به یکی از کلینیک‎های خصوصی منتقل و پس از عمل جراحی به دلیل نداشتن همراهی و در حین جابجایی به داخل خودرو برای انتقال به محل نگهداری سگ به هوش آمده و با توجه به استرس ذاتی و احساس ترس صورت دامپزشک خود را مورد گاز گرفتگی قرار داد.

وی عنوان کرد: این دامپزشک پس از مصدومیت شدید بلافاصله به شبکه دامپزشکی مراجعه و پس از هماهنگی به اداره بهداشت و درمان مراجعه و اقدامات کامل سرم تراپی و درمانی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری هاری و کزاز نیز واکسن دریافت نمود.

رییس شبکه دامپزشکی کاشمر نیز در خصوص این اتفاق ضمن آرزوی بهبود سریع و کامل برای این همکار پرتلاش، گفت: هرچند تمام مسائل ایمنی برای پیشگیری از چنین رخد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله سگ به دامپزشک پس از عقیم شدن

حمله سگ به دامپزشک پس از عقیم شدن