مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-20اقتصادي

اجرای پروژه آبرسانی به موزه میراث روستایی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از اتمام پروژه آبرسانی به موزه میراث روستایی خبر داد و گفت: 7 میلیون گردشگر از مناطق گردشکری، - تاریخی و طبیعی گیلان بازدید کردند.

ولی جهانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: موزه روستایی گیلان یکی از مناطق پربازدید و گردشگر پذیر گیلان است که هر ساله گردشگران زیادی از این مجموعه دیدن می کنند.

وی از اتمام پروژه آبرسانی به موزه میراث روستایی گیلان خبر داد و افزود: پس از بازدید استاندار گیلان از موزه میراث روستایی، آبرسانی به این مجموعه در دستور کار متولیان امر قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه آبرسانی موزه میراث روستایی در رشت به طور کامل انجام شد، گفت: این پروژه به صورت مشارکتی از سوی آبفا و میراث فرهنگی اجرا شد.

جهانی با اشاره به موقعیت مکانی و جغرافیایی موزه میراث روستایی گیلان، اضافه کرد: موزه میراث روستایی دارای مساحت 263 هکتار بوده که شامل 9 منطقه معماری استان گیلان می باشد.

وی با اشاره به اینکه موزه سالیان متمادی با تانکر در میراث روستایی گیلان آبرسانی صورت می گرفت، افزود؛ با وصل شدن این مجموعه به آب شهر و حل مشکل آب شرب موزه میراث روستایی خدمات رسانی به گردشگران با کیفیت مطلوب تری صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه آبرسانی به موزه میراث روستایی

اجرای پروژه آبرسانی به موزه میراث روستایی