مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-08سياسي

خبرنگاران می توانند سفیرانی برای دیپلماسی خبر و اطلاع رسانی در گام دوم انقلاب باشند


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار با صدور بیانیه ای این روز را به تلاشگران عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار با صدور بیانیه ای این روز را به تلاشگران عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم خبرنگار از مهمترین عوامل دانایی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی است و تاثیر مهمی در ساحت فضای فکری جامعه و تنویر افکار عمومی داشته ونقش موثری درهمسوسازی افق فکری و هم گرایی ذهنی مردم و مسئولین ایفا می نماید.

خبرنگاران، پیوست حضور در صحنه و انعکاس دهنده صدای مردم هستند و حق گویی و مطالبه گری از شاخصه های مهم متعهدان این عرصه است که وارثان تفکر و طلایه داران آوردگاه آگاهی و ضمیر روشن جامعه هستند و یکی از مهمترین ارکان نقد بنیان اندیشگی منحط غرب به شمار می آیند، در این مصاف نابرابر همچون چراغی هدایت گر، با هوشیاری و با نگرشی عمیق به رخدادها با سرلوحه قراردادن انسجام ملی و آرامش عمومی، آگاهی بخشی را ارتقاء داده و در راستای دفاع از حریم ارزش ها و گفتمان انقلاب اسلامی میدان داری می نمایند و به تبیین درست حقایق و دستاوردها و موفقیت های نظام در عرصه های مختلف پرداخته و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران می توانند سفیرانی برای دیپلماسی خبر و اطلاع رسانی در گام دوم انقلاب باشند

خبرنگاران می توانند سفیرانی برای دیپلماسی خبر و اطلاع رسانی در گام دوم انقلاب باشند