مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-09سياسي

ضرورت ارتقاء کیفیت آموزشی مدارس دولتی


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بر ضرورت ارتقاء کیفیت آموزشی با اولویت مدارس دولتی تاکید کرد و گفت: مشارکت و همکاری والدین در مدیریت مدرسه به بهبود و ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی منجر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمد مهدی کاظمی در نشست مشترک شورای معاونین اداره کل و روسای مناطق 21گانه آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، اظهارکرد: رویکرد ستاد بازگشایی مدارس در مهر امسال ارتقاء کیفیت آموزش با اولویت قرار دادن مدارس عادی دولتی است.

وی افزود: برای ارتقای کیفیت آموزش مدارس عادی دولتی در گام اول، توانمندسازی مدیر و معاون مدرسه مهم است و باید در این راه از ظرفیت جوانان مومن، انقلابی، شجاع و خلاق برای مدیریت مدارس عادی دولتی بهره برد.

کاظمی ادامه داد: مهم ترین فردی که در تحول مدرسه نقش تعیین کننده ای دارد، مدیر مدرسه است و به همین خاطر انتخاب و انتصاب مدیران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به ضروت جلب مشارکت در امور مدرسه، بیان کرد: جلب مشارکت و همکاری والدین در تمام ابعاد مدیریتی مدرسه قطعا در بهبود و ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی مدرسه موثر است.

کاظمی تصریح کرد: برگزاری رویداد الف تا یک اتفاق عظیم در مجموعه آموزش و پرورش بود و با هدف اشتراک گذاری تجربه های موفق مدیران و معلمان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارتقاء کیفیت آموزشی مدارس دولتی

ضرورت ارتقاء کیفیت آموزشی مدارس دولتی