مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 15:052023-07-26فرهنگي

جبلی: با درخواست بسیار مردم برای بازپخش «مختارنامه» مواجه شدیم


پیمان جبلی درباره دلایل بازپخش «مختارنامه» می گوید که درخواست های بسیاری برای بازپخش این سریال تاریخی مذهبی داشته اند و بازپخش دوباره آن، به درخواست مخاطبان بوده است.

- جبلی: با درخواست بسیار مردم برای بازپخش مختارنامه مواجه شدیم پیمان جبلی درباره دلایل بازپخش مختارنامه می گوید که درخواست های بسیاری برای بازپخش این سریال تاریخی مذهبی داشته اند و بازپخش دوباره آن، به درخواست مخاطبان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان صداوسیما درباره پخش مختارنامه در روزهای تاسوعا و عاشورا اظهار کرد: اثر فاخر و ارزشمند آقای میرباقری همچنان پس از گذشت 15 سال، محل مراجعه و مطالبه و مورد توجه مردم است.

ما با درخواست بسیار مردم برای بازپخش سریال مختارنامه مواجه شدیم.

وی بیان کرد: تولیدات فاخر و حتی تولیدات عادی مِلک صداوسیما هستند و هزینه های سنگینی برای تولید آن ها صورت گرفته است و حق خودش می داند که هر زمان خواست از آن استفاده کند.

آن چیزی که برای ما اهمیت دارد داستان اثر فاخر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شرایطی که از سوی برخی چنین عنوان می شد که تلویزیون قرار است پس از 13 سال با مختارنامه خداحافظی کند، در ادامه چنین اعلام شد که قرار است شبکه آی فیلم این مجموعه را در قالب فیلمی سینمایی با نام کودکان آب پنجشنبه، 5 مرداد ماه ساعت 22 به روی آنتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی: با درخواست بسیار مردم برای بازپخش «مختارنامه» مواجه شدیم

جبلی: با درخواست بسیار مردم برای بازپخش «مختارنامه» مواجه شدیم