مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-14حوادث

تیراندازی به سمت راننده بیل مکانیکی در تالش


فرمانده انتظامی تالش از دستگیری فردی که با سلاح شکاری غیرمجاز اقدام به تیراندازی و مجروحیت راننده یک دستگاه بیل مکانیکی کرده خبر داد و گفت: - متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد رستمی امروز دوشنبه در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به تلاش های مجموعه انتظامی برای برقراری و ارتقای نظم و امنیت در جامعه، اظهار کرد: ایجاد ناامنی برای مردم و انجام رفتارهای هنجار شکنانه خط قرمز پلیس است.

وی افزود: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع درگیری و متعاقب آن تیراندازی با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش، بلافاصله مأموران انتظامی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در مخفیگاهش و کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز خبر داد و افزود: متهم به علت تخریب قسمتی از حصار منزلش توسط بیل مکانیکی حین کار به سمت راننده آن تیراندازی کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه راننده 49 ساله مجروح و به بیمارستان منتقل شد، تصریح کرد: متهم 32 ساله نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ رستمی در پایان بیان داشت: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری عواقب ناگواری به همراه دارد که گاه جبرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی به سمت راننده بیل مکانیکی در تالش

تیراندازی به سمت راننده بیل مکانیکی در تالش