مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 20:252023-08-20اقتصادي

تشکیل گشت نامحسوس تعزیرات حکومتی قزوین برای برخورد با مطب های پزشکی متخلف


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از تشکیل گشت نامحسوس جهت رصد تخلفات مطب های پزشکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا حسن پور عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار و امنیت غذایی استان قزوین که در محل سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهارکرد: طرح گشت های نظارتی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین معطوف به برهه زمانی عید نوروز و ماه رمضان نبوده و این گشت ها طبق روال با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین به صورت مستمر ادامه دارد.

وی از گشت ویژه بازرسی از مجتمع های خدمات رفاهی در ایام اربعین خبر داد و اذعان کرد: با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، طرح گشت بازرسی از مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی در ایام اربعین صورت خواهد پذیرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ضمن اشاره به در پیش بودن فصل شروع مدارس بیان کرد: با بازگشایی مدارس طرح بازرسی از فروشگاه های عرضه کننده کالاهای مربوط به مدارس اعم از کیف، کفش و لوازم التحریر انجام خواهد شد.

این مسوول از نقره داغ شدن مشاورین املاک متخلف خبر داد و افزود: تا کنون 240 پرونده برای مشاورین املاک متخلف قزوینی تشکیل و بیش از 10 میلیارد تومان جریمه نقدی اعمال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل گشت نامحسوس تعزیرات حکومتی قزوین برای برخورد با مطب های پزشکی متخلف

تشکیل گشت نامحسوس تعزیرات حکومتی قزوین برای برخورد با مطب های پزشکی متخلف