مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 07:102023-08-08حوادث

حذف رمز بیش از 1500 کارت هوشمند سوخت در منطقه زاهدان


در چهارماهه اول امسال ارائه خدمات حذف رمز بر روی 1521 فقره کارت هوشمند سوخت در منطقه زاهدان انجام شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر شرکت نفت منطقه زاهدان گفت: در چهارماهه اول امسال ارائه خدمات حذف رمز بر روی 1521 فقره کارت هوشمند سوخت در منطقه زاهدان انجام شد.

قربانعلی مردانی در گفت وگو با ایسنا، افزود: بیش از 1500نفر از صاحبان کارت هوشمند سوخت که کارت سوخت آنان به دلیل فراموشی رمز، غیر فعال شده بود، با مراجعه به نواحی منطقه زاهدان کارت سوخت شان مجددا فعال شد.

مردانی بیان کرد: این تعداد کارت هوشمند در چهارماهه اول امسال پس از مراجعه صاحبان کارت ها توسط واحدهای ارائه خدمات کارت هوشمند سوخت منطقه حذف رمز و فعال شده است.

مدیر منطقه زاهدان با اشاره به اجرای طرح منطقه ای کدینگ کارت سوخت در سیستان و بلوچستان گفت: بدلیل اجرای طرح کدینگ، تعداد مراجعین به واحدهای ارائه خدمات کارت هوشمند سوخت در منطقه زاهدان بیش از سایر مناطق است.

وی همچنین افزود: بدلیل شرایط خاص استان سیستان و بلوچستان از جمله گستردگی مرزهای مشترک با کشورهای افغانستان و پاکستان و معضل قاچاق سوخت، تخلفات در حوزه فرآورده های نفتی و کارت هوشمند سوخت بسیار زیاد بوده و این امر باعث شده تا بخش زیادی از فعالیت کارکنان منطقه معطوف اقدامات پیشگیرانه، نظارتی و مقابله با قاچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف رمز بیش از 1500 کارت هوشمند سوخت در منطقه زاهدان

حذف رمز بیش از 1500 کارت هوشمند سوخت در منطقه زاهدان