مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:262023-08-13اقتصادي

تشکیل منطقه آزاد دوغارون، نظارت های ما بر مرز این منطقه را افزایش می دهد


جانشین فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به تصویب تشکیل منطقه آزاد دوغارون، گفت: طبیعتا پس از اجرای این قانون، ترددها در مرز دوغارون افزایش خواهد یافت و ما نیز نیروهای بیشتری را در این منطقه مستقر خواهیم کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به تصویب تشکیل منطقه آزاد دوغارون، گفت: طبیعتا پس از اجرای این قانون، ترددها در مرز دوغارون افزایش خواهد یافت و ما نیز نیروهای بیشتری را در این منطقه مستقر خواهیم کرد.

محمود پارسافر با حضور در تحریریه خبرگزاری ایسنا و در گفت وگو با خبرنگاران این رسانه، ضمن اشاره به تلاش های مرزبانی برای صیانت از مرزهای کشور، اظهار کرد: مرزهای ایران به دو دسته خاکی و آبی تقسیم می شود که انجام ماموریت در هر حوزه، پیچیدگی های خاص خود را دارد.

وی با اشاره به وجود 835 کیلومتر مرز مشترک خراسان رضوی با دو کشور افغانستان و ترکمنستان، عنوان کرد: از این میزان، 290 کیلومتر شامل سد دوستی است که هم در دسته آبی قرار می گیرد و هم در دسته خاکی.

بخشی از مرز را که ما از آن به عنوان مرز رسمی یاد می کنیم، گلوگاه هایی مانند مرز دوغارون است که مردم مجاز به تردد از آن ها هستند و عمده مشکلات ما هم به همین مرزهای رسمی مربوط می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل منطقه آزاد دوغارون، نظارت های ما بر مرز این منطقه را افزایش می دهد

تشکیل منطقه آزاد دوغارون، نظارت های ما بر مرز این منطقه را افزایش می دهد