مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-05اقتصادي

نان بی کیفیت زیر سایه نبود نظارت/ صدای استاندار سمنان هم درآمد


کیفیت بد نان تولیدی نانوایی های استان سمنان حتی صدای مسئولان را هم درآورده تا جایی که استاندار سمنان خواستار ورود نهادهای ذی ربط به موضوع شد.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: مدت ها است که مردم استان سمنان نسبت به تهیه نان دو انتقاد بزرگ دارند یکی صف های طولانی و وقت گیر و دیگری کیفیت پایین نان؛ موضوع تا جایی پیش رفته که حتی ارشدترین مسئول دولتی استان سمنان هم این موضوع را تایید کرده است.

مردم عقیده دارند که در ازای بهای نانی که می پردازند و صف های طولانی که سبب می شود تا وقت زیادی از آنها گرفته شود، دست کم نان با کیفیت تهیه کنند موضوعی که به نظر نمی رسد در استان عملی شده باشد.

مشکل در تهیه نان داریم یک شهروند که در صف نان سنگک ایستاده است در گفتگو با خبرنگار مهر ، می گوید: شلوغی نانوایی ها به خصوص سنگک و بربری بسیار آزار دهنده شده تا جایی که حتی ساعت شش صبح هم جلوی نانوایی ها حداقل 10 نفر ایستاده اند.

مجید رضا شریفیان با گلایه از صف های طولانی بیان می کند: نانوایان می گویند که از زمان هوشمند شدن سامانه کارت خوان ها و رصد سهمیه ها، آرد کافی به آنها نمی رسد در نتیجه هر قدر که دارند را پخت می کنند و لذا زمان کاری شأن کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نان بی کیفیت زیر سایه نبود نظارت/ صدای استاندار سمنان هم درآمد

نان بی کیفیت زیر سایه نبود نظارت/ صدای استاندار سمنان هم درآمد