مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-03سياسي

نتوانسته ایم مسأله مجاهدین خلق را برای نسل جدید شفاف سازی کنیم


ابراهیم فیاض در مراسم رونمایی از کتاب «جزیره سرگردانی» گفت: متأسفانه نتوانسته ایم مسأله مجاهدین خلق را برای نسل جدید شفاف کنیم و برای آن ها شرح دهیم.

- ابراهیم فیاض در مراسم رونمایی از کتاب جزیره سرگردانی گفت: متأسفانه نتوانسته ایم مسأله مجاهدین خلق را برای نسل جدید شفاف کنیم و برای آن ها شرح دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم رونمایی از کتاب جزیره سرگردانی نوشته بیژن مومیوند با حضور ابراهیم فیاض استاد دانشگاه، عباس سلیمی نمین پژوهشگر تاریخ معاصر، محمد قوچانی مدیر مسئول نشریه آگاهی نو، محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و احمد رضا کریمی نویسنده و پژوهشگر حوزه تاریخ و عضو سابق مجاهدین خلق در سالن جلسات مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران برگزار شد.

محور اصلی جزیره سرگردانی تغییر ایدئولوژی سازمان مجاهدین است در ابتدای مراسم بیژن مومیوند نویسنده کتاب گفت: گفتگوهای داخل این کتاب از پرونده های مختلفی بوده که در نشریات مختلف منتشر شده است.

هسته مرکزی و محور اصلی که در کتاب بوده، تغییر ایدئولوژیکی است که در سازمان مجاهدین رخ داد.

وی افزود: ما به دنبال چرایی این تغییر بودیم و خواستیم ببینیم این تغییر انحرافی بوده که کسی مثل تقی شهرام آن را به وجود آورده یا امری اجتناب ناپذیر؟ اگر بخواهم امروز کتابی در مورد مجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتوانسته ایم مسأله مجاهدین خلق را برای نسل جدید شفاف سازی کنیم

نتوانسته ایم مسأله مجاهدین خلق را برای نسل جدید شفاف سازی کنیم