مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-21سياسي

چه کسی به هشدار معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در یاسوج توجه می کند؟


به تعدد برخی از مشاغل در استان که نگاه کنیم در خواهیم یافت که افراد بدون هرگونه مطالعه و پیش زمینه علمی و یا استفاده از تجربه سایرین و مهم تر از همه مشاوره کاریابی رو به سوی مشاغل آورده اند و نه تنها خود ضرر کرده اند بلکه موجبات ضرر و زیان صاحبان مشاغل .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ استان کهگیلویه و بویراحمد یکی ی از استان های پر ظرفیت اما محروم در کشور به شمار می رود که البته یکی از دلایل محرومیت در این استان و زندگی سخت مردم به نبود و خلا فرهنگ سازی در حوزه کار برمی گردد که موجب شده فرهنگ کار در این استان ضعیف تر از هر استان دیگری باشد.

دستگاه های فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد به هیچ وجه به صورت متوازن و مستمر به دنبال فرهنگسازی در زمینه کار و اشتغال نبوده اند و همین موجب شده که بسیاری از مشاغل به صورت قارچی رشد ناهمگون داشته باشند.

به تعدد برخی از مشاغل در استان که نگاه کنیم در خواهیم یافت که افراد بدون هرگونه مطالعه و پیش زمینه علمی و یا استفاده از تجربه سایرین و مهم تر از همه مشاوره کاریابی رو به سوی مشاغل آورده اند و نه تنها خود ضرر کرده اند بلکه موجبات ضرر و زیان صاحبان مشاغل را نیز فراهم کرده و این گونه موجب ورشکستگی در استان شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی به هشدار معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در یاسوج توجه می کند؟

چه کسی به هشدار معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در یاسوج توجه می کند؟