مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 21:002023-08-22اجتماعي

آغاز حرکت بزرگترین کاروان پیاده روی اربعین از ملاشیه ی اهواز


یک کاروان هزاران نفری از اهالی مناطق ملاشیه و کوی علوی اهواز به رسم هر سال ، بزرگترین پیاده روی اربعین حسینی را آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، بزرگترین کاروان پیاده روی اربعین حسینی با مشارکت ده ها هزار تن از اهالی مناطق ملاشیه، کوی علوی و روستاهای بخش مرکزی اهواز امروز حرکت خود به سمت مرز چذابه را آغاز کرد.

  این کاروان که با شعار حیاتنا الحسین به مشایه اربعین پیوسته است، پنج روز در حرکت است تا به سرزمین های مقدس نجف و کربلای معلی برسد.

اهالی روستاهای بخش اسماعیلیه، بخش مرکزی اهواز، دهستان عنافجه، زرگان، کوی علوی، مندلی، زهیربه (گلدشت)، کوی سادات، سیاحی، شهرک رزمندگان، عین 2 و ده ها روستای دیگر در بزرگترین پیاده روی اربعین حسینی شرکت دارند.

عزاداران حسینی در این کاروان مشایه  با در دست داشتن بیرق های عزا و ندای لبیک یا حسین (ع) به سوی حرم حضرت سیدالشهدا (ع) حرکت می کنند تا به خیل عاشقان امام حسین(ع) در مراسم اربعین حسینی بپیوندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام جعفر بوعذار مدیر جبهه مردمی کاروان مشایه الاهواز طی روزهای گذشته از آغاز حرکت کاروان 40 هزار نفری زائران اباعبدالله الحسین (ع) با عنوان مشایه الاهواز خبر داد و اظهار کرد: حرکت این کاروان از 31 مرداد مصادف با 5 صفر آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز حرکت بزرگترین کاروان پیاده روی اربعین از ملاشیه ی اهواز

آغاز حرکت بزرگترین کاروان پیاده روی اربعین از ملاشیه ی اهواز