مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-04سياسي

حضور پر شور مردم در مراسم های محرم توطئه های فتنه انگیزان را خنثی کرد


حضور پرشور مردم ولایی و امید آفرین جوانان و نوجوانان در مراسم های دهه محرم و عزاداری سید الشهدا بی نظیر بود و مشت محکمی بر دهان فتنه انگیزان زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از الیگودرز، حجت الاسلام مهدی سرلک در خبطه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: دشمن در دهه عزاداری اباعبدالله با توجه به حضور پر شور مردم در مراسمات محرم شکست سنگینی را متحمل شد.

  وی افزود: محرم امسال شاهد حضور بی نظیر مردم و جوانان بود و دشمن بار دیگر از ملت امام حسین (ع) به روایت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی سیلی محکمی خوردند.

  امام جمعه الیگودرز عنوان کرد: دشمنان علاوه بر فتنه انگیزی با قدرت پوشالی رسانه ای خود طی فراخوان های متعدد با عنوان سیاه نپوشید، هییت نروید، در فضای مجازی جولان می دادند که این فتنه هم با حضور با بصیرت مردم بر باد رفت.

  خطیب نماز جمعه الیگودرز از اقدامات مقتدرانه سربازان گمنام امام زمان(عج) و دستگاه های امنیتی تشکر کرد و افزود: منافقین و برندازان و تجزیه طلبان قصد داشتند در استان های تهران، کرمان، اصفهان، مازندران، کردستان و کهگیلویه و بویراحمد که مقادیر زیادی از بمب های انفجاری که جهت استفاده در هیات ها تجهیز شده بود خرابکاری کنند که بحمدالله کشف و خنثی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پر شور مردم در مراسم های محرم توطئه های فتنه انگیزان را خنثی کرد

حضور پر شور مردم در مراسم های محرم توطئه های فتنه انگیزان را خنثی کرد