مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 17:402023-07-29اقتصادي

بیش از 100 درصد رشد در تاسیس آموزشگاه های آزاد در نیشابور


رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای نیشابور گفت: تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار سبب رشد بیش از 100 درصدی تاسیس آموزشگاه های آزاد در نیشابور شده است.

- احمد شادی در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار که از ابتدای دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفته و سبب رشد بیش از 100درصدی تاسیس آموزشگاه های آزاد در نیشابور شده است.

توجه به مهارت آموزی، زمینه ساز اشتغال پایدار   رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای نیشابور افزود: توجه ویژه به مقوله مهارت آموزی به خصوص در حوزه صنایع و اصناف، زمینه ساز اشتغال پایدار است.

وی ابراز کرد: مهارت آموزی در مناطق کم برخوردار و کمتر توسعه یافته شهری و نیز مناطق روستایی، زمینه ساز اشتغال پایدار برای جوانان جویای کار و ضامن پیشرفت و پویایی جامعه است.

اعتبار ناکافی در حوزه خرید تجهیزات کارگاهی   شادی با بیان اینکه بیشتر آموزش ها در سازمان فنی و حرفه ای برپایه کار عملی و مهارتی است، تشریح کرد: در سال های گذشته میزان تخصیص اعتبار در حوزه خرید تجهیزات و مواد مصرفی برای کارگاه های آموزشی مراکز فنی و حرفه ای پایین بوده است.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای نیشابور اضافه کرد: فرهنگ سازی در خصوص مشارکت خیرین آموزشی می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر روند اجرای آموزش ها داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 100 درصد رشد در تاسیس آموزشگاه های آزاد در نیشابور

بیش از 100 درصد رشد در تاسیس آموزشگاه های آزاد در نیشابور