مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-19سياسي

تشکل های مردم نهاد به مقوله جوانی جمعیت ورود کنند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، احسان یاوری ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با مسوولین تشکل ها و سازمان های مردم نهاد لرستان شرط تحقق مردم سالاری دینی را حضور فعالانه همه اقشار مردم در عرصه های اجتماعی و به ویژه در حاکمیت و حکمرانی عنوان کرد و افزود: بخش بسیار مهم تحقق مردم سالاری حضور مردم در حل مسائل است.

وی خاطرنشان کرد: در نظام مردم پایه، هم باید مدیران از میان مردم انتخاب شوند و هم مسائل، مشکلات و چالش ها با حضور مردم حل شوند و برای تحقق این مقوله سازمان ها و تشکل های مردمی، مهم ترین رکن هستند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان افزود: اگر بخواهیم نظامی پیشرو، مقتدر و در مسیر پیشرفت داشته باشیم باید به مردم و به ویژه تشکل های مردم نهاد توجه کنیم و نقش این تشکل ها را در حاکمیت و حکمرانی در حل مسائل اجتماعی پر رنگ کنیم.

وی به ظرفیت عظیم لرستان در حوزه مشارکت های اجتماعی اشاره کرد و افزود: موارد متعددی از مشارکت های اجتماعی در حل مسائل اجتماعی در تاریخ و فرهنگ بومی لرستان و زاگرس نشینان وجود دارد و می تواند که یک فرصت فوق العاده برای ساماندهی و استفاده از ظرفیت گرو های مردمی و سازمان های مردم نهاد برای حل مسائل و مشکلات مردم و جامعه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های مردم نهاد به مقوله جوانی جمعیت ورود کنند

تشکل های مردم نهاد به مقوله جوانی جمعیت ورود کنند