مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-06سياسي

نوباوه: کشورهای اسلامی هزینه قرآن سوزی را برای مرتکبان آن بالا ببرند


نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: کشورهای مسلمان باید هزینه قرآن سوزی را برای مرتکبان آن بالا ببرند و نسبت به این اقدام واکنش جدی نشان دهند.

- بیژن نوباوه وطن نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با محکوم کردن اهانت به قرآن در برخی کشورهای غربی گفت: پشت صحنه قرآن سوزی در کشورهای مختلف اروپایی صهیونیسم بین الملل است، خواه این اقدام در یک کشور مسیحی نشین انجام شود و خواه در یک کشور یهودی نشین.

وی افزود: صهیونیسم بین الملل امروز به خوبی متوجه رشد اسلام در کشورهای مختلف شده است که البته این گونه اقدامات آنها فقط به تحریک احساسات و عواطف مسلمانان می پردازد و نمی تواند مانعی برای رشد و گسترش اسلام در جهان باشد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: آتش زدن قرآن کریم آن هم تحت حفاظت پلیس نشان دهنده حمایت و هدایت این مسئله توسط دولت های اروپایی و در واقع یک نوع اعلان جنگ از سوی آنان است.

نوباوه خاطرنشان کرد: مسلمانان نباید به سادگی از کنار این مسئله عبور کنند و تنها به محکومیت این اقدام شنیع بپردازند و از کنار آن بگذرند چرا که جدی نگرفتن این مسئله و به سادگی از کنار آن عبور کنند این مسئله هزینه های زیادی را برای آنان به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوباوه: کشورهای اسلامی هزینه قرآن سوزی را برای مرتکبان آن بالا ببرند

نوباوه: کشورهای اسلامی هزینه قرآن سوزی را برای مرتکبان آن بالا ببرند