مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:452023-07-24سياسي

به دنبال پذیرش بیماران خارجی در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی کرمانشاه هستیم


رییس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه از پیگیری برای پذیرش بیماران خارجی در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه از پیگیری برای پذیرش بیماران خارجی در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی کرمانشاه خبر داد.

مسلم حدیدی در حاشیه بازدید امروز(دوم مرداد) سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اشاره به پیگیری فراوانی که برای راه اندازی این مرکز خصوصا در جریان سفر مقام معظم رهبری به استان صورت گرفت، افزود: خوشبختانه این مرکز اکنون خدمات مناسبی به زوجین نابارور ارائه می دهد که همپای سایر مراکز معتبر کشور از جمله مرکز رویان است.

وی ادامه داد: در این مرکز همه استانداردهای جهانی در درمان ناباروری رعایت شده و از بهترین و به روزترین تجهیزات استفاده می شود.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه با بیان اینکه خدمات این مرکز نه تنها کرمانشاه بلکه غرب کشور را نیز پوشش می دهد، گفت: به دنبال فعال کردن بخش IPD (پذیرش بیماران خارجی) در این مرکز هستیم.

خصوصا با محوریت بیماران عراقی که بواسطه دسترسی و فاصله نزدیکی که به کرمانشاه دارند دیگری نیاز نیست به سایر استان ها مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال پذیرش بیماران خارجی در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی کرمانشاه هستیم

به دنبال پذیرش بیماران خارجی در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی کرمانشاه هستیم