مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 14:302023-07-24اجتماعي

لزوم پشتیبانی مسوولان از اقدامات انجام شده برای احیای دریاچه ارومیه


سرپرست مرکز مدیریت هماهنگی و ارزیابی احیای دریاچه ارومیه از ضرورت پشتیبانی از اقدامات مربوط به احیای دریاچه ارومیه سخن گفت.

- سرپرست مرکز مدیریت هماهنگی و ارزیابی احیای دریاچه ارومیه از ضرورت پشتیبانی از اقدامات مربوط به احیای دریاچه ارومیه سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت جباری جایگاه طرح حفاظت از تالاب های ایران را در فرهنگ سازی و آموزش را در سه سطح از جامعه تقسیم بندی کرد و بخشی نگری برخی مسئولان و مدیران به مسائل محیط زیستی را یکی از مشکلات حفاظت محیط زیست به خصوص در حفاظت و احیای تالاب ها دانست و گفت: این موضوع در برخی مواقع منجر به اخذ تصمیمات نامناسب در عرصه مدیریتی تالاب ها می شود.

سرپرست مرکز مدیریت هماهنگی و ارزیابی احیای دریاچه ارومیه به ذکر مثالی پرداخت و اظهارکرد: برای برخی مسئولان وزارت نیرو وضعیت تالاب ها حائز اهمیت نبود اما در طول فعالیت های طرح حفاظت از تالاب های ایران به دلیل نشست ها و کارگاه های ظرفیت افزایی مستمر این موضوع موجب افزایش آگاهی و دانش مدیران در خصوص خطرات ناشی از خشکی تالاب ها به خصوص خشک شدن دریاچه ارومیه شده است همچنین ارتباطات بین بخشی در طول سال های گذشته افزایش چشمگیری یافته و این امر در تهیه برنامه های مدیریت جامع تالاب ها به خصوص برنامه دریاچه ارومیه تاثیرگذار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پشتیبانی مسوولان از اقدامات انجام شده برای احیای دریاچه ارومیه

لزوم پشتیبانی مسوولان از اقدامات انجام شده برای احیای دریاچه ارومیه