مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-13حوادث

محموله سیلیستین قاچاق در شاهرود کشف شد


فرمانده انتظامی شاهرود از کشف محموله 14 تنی سیلیستین قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در این ارتباط یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علی کریمی در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کلانتری بخش مرکزی شاهرود با بیان اینکه 14 تن سنگ معدنی سیلیستین قاچاق در این شهرستان کشف شد، بیان کرد: مأموران انتظامی پاسگاه طرود حین گشت زنی در محور جاده طرود-شاهرود به یک دستگاه کامیون بنز حامل بار مشکوک شده و آن را برای بررسی دقیق تر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه طی بازرسی صورت گرفته از کامیون 14 تن سنگ معدن سیلیستین قاچاق کشف و ضبط شد، تاکید کرد: کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده را 300 میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شاهرود اظهار داشت: خودروی مورد نظر توقیف و محموله آن تحویل اداره صمت شد که در این رابطه راننده کامیون بازداشت و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کریمی بیان داشت: شناسایی و برخورد با عوامل فرصت طلبی که با تاراج منابع ملی سعی در رسیدن به اهداف پلید خود دارند در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله سیلیستین قاچاق در شاهرود کشف شد

محموله سیلیستین قاچاق در شاهرود کشف شد