مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 00:252023-07-29سياسي

اصلاح 1.5 کیلومتر از شبکه آب شرب شهر خرم آباد


مدیر امور آب و فاضلاب خرم آباد گفت: به منظور رفع افت فشار و پایداری شبکه آب رسانی بیش از 1500 متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب در شهر خرم آباد اجرا شد.

- ایسنا/لرستان مدیر امور آب و فاضلاب خرم آباد گفت: به منظور رفع افت فشار و پایداری شبکه آب رسانی بیش از 1500 متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب در شهر خرم آباد اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرج قاسمی منش روز شنبه (7 مردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی اظهار گلایه و گزارش مردمی مبنی بر فشار نامناسب آب برخی از مناطق شهر خرم آباد بیش از 1500 متر لوله پلی اتیلن با قطر 110 میلی متر آب شرب این مناطق تقویت شد.

وی تصریح کرد: بعضی از مناطق ازجمله پرینان و شیخ بابایی منطقه پشت بازار شهر خرم آباد دارای بیش از 1000 خانوار بوده که در فصل گرما با افت فشار آب دست و پنجه نرم می کردند که خوشبختانه با اصلاح شبکه این مناطق به پایداری شبکه آب رسانی رسیدند.

مدیر امور آب و فاضلاب خرم آباد خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات افت فشار آب استفاده برخی از سودجویان از شبکه آب است که از مردم درخواست می شود که با مشاهده هرگونه انشعاب غیرمجاز و شکستگی لوله آب و فاضلاب با سامانه 122 تماس بگیرند.

قاسمی منش اضافه کرد: در این روزها شاهد افزایش دما هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح 1.5 کیلومتر از شبکه آب شرب شهر خرم آباد

اصلاح 1.5 کیلومتر از شبکه آب شرب شهر خرم آباد