مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 07:252023-08-20اقتصادي

تنش آبی پایان هفته های بخش ماژان خوسف در حال رفع شدن


با اجرای برنامه های کوتاه و میان مدت کارشناسی تنش های آبی پایان هفته های بخش ماژان این شهرستان در حال رفع شدن است.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ این مشکل تنها گریبان گیر این بخش از شهرستان خوسف نیست بلکه همه نقاط خراسان جنوبی را در برمی گیرد و شاهد تنش قطعی و ساعتی شدن آب در روستاها و برخی از نقاط شهری در پایان هفته ها هستیم.

همیشه آخر هفته ها به ویژه در فصل گرما سال، قطعی  و ساعتی شدن آب را در اغلب روستاهای خراسان جنوبی را شاهد هستیم و دلیل آن هم این است که پایان هفته ها روستاها در مقایسه با دیگر روزها شلوغ تر است و روستایی های شهرنشین به وطن خویش باز می گردند.

تنش آبی پایان هفته ها شامل حال بخش ماژان خوسف نیز است البته این موضوع زمانی بیشتر نمود می یابد که مجتمع آبرسانی ماژان از قدیمی ترین مجتمع های آبرسانی استان خراسان باشد و به همان نسبت هدر رفت آب نیز در این مجتمع به دلیل فرسودگی شبکه آن بیش از پیش باشد.

  سید علی حسینی، سرپرست فرمانداری خوسف امروز در گفت وگو با رسانه ها اولین و مهم ترین اولویت این شهرستان را مشکل و تنش آبی دانست و اظهارداشت: کم آبی آن هم در گرمای تابستان حتی اگر برای چند ساعت هم باشد غیرقابل پذیرش است بنابراین یکی از دغدغه های اساسی بنده از ابتدای حضور در خوسف، شناسایی راهکارهای کوتاه و میان مدت برای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آبی پایان هفته های بخش ماژان خوسف در حال رفع شدن

تنش آبی پایان هفته های بخش ماژان خوسف در حال رفع شدن