مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-22سياسي

راهکار وزیر ارتباطات برای کاهش نیاز مردم به فیلترشکن


زارع پور در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به راهکارهای کاهش نیاز مردم به فیلترشکن گفت: «چند اقدام برای این موضوع باید انجام دهیم، اولین کار این است که ما باید در لیست مصادیق فیلترینگ یک بازنگری جدی انجام دهیم که در گذشته به دلایل غیرامنیتی انجام شده است.

- زارع پور در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به راهکارهای کاهش نیاز مردم به فیلترشکن گفت: چند اقدام برای این موضوع باید انجام دهیم، اولین کار این است که ما باید در لیست مصادیق فیلترینگ یک بازنگری جدی انجام دهیم که در گذشته به دلایل غیرامنیتی انجام شده است.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست علنی امروز (سه شنبه، 31 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در خصوص گزارش کمیسیون در مورد بررسی کیفیت اینترنت و شاخص های مرتبط با آن با رویکرد چالش های ایجاد شده برای شهروندان و کسب و کارهای اینترنتی مدعی شد که می توان بساط فیلترشکن فروشی را جمع کرد.

  به گزارش  خبرآنلاین، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه علنی با اشاره به تصمیمات کارگروه مصادیق مجرمانه گفت: ما مجری تصمیمات این کارگروه هستیم، اما پاسخگویی و تبعات تصمیمات این کارگروه با ماست و ما معتقدیم تا جایی که ممکن است باید از ابزارهای غیرفنی برای مدیریت شبکه استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار وزیر ارتباطات برای کاهش نیاز مردم به فیلترشکن

راهکار وزیر ارتباطات برای کاهش نیاز مردم به فیلترشکن